EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma Sturesson - 31 oktober 2011 15:17

           


Du kallar mig hora.

Jag kallar det kläder.

Du kallar mig emo.

Jag kallar det stil.

Du är inte cool du försöker bara passa in.

Jag är den jag är men frågan är om du vet vem du är.....?!!! 

Av Emma Sturesson - 31 oktober 2011 13:03

Hejj alla underbara Emma här!<3


Idag ska man dansa zumba och skuta luftgivär med Johanna och Jennifer men först ska man ha lite tåok men om du vill vara så messa om du har mitt numer eller så kan du skicka ett medelande här på min blogg 

Men kommer lägga ut ett inlägg till men lite kort så see you later!! love you al     

Av Emma Sturesson - 30 oktober 2011 14:52

Hejj alla sötizar!!! 


Då var man på kalas hon sin underbara kusin Alice!<3

Och nu sitter man i sofan och tittar på 99 nya sacker man måste göra innan man dör med Erik och Mackan...?! Kul tror ni....not!!

Men man sitter i partyhat!!<3


  

Så har ser det ut! <3




men ska dra ses!!<3<3   

Av Emma Sturesson - 30 oktober 2011 00:20

    

 
Av Emma Sturesson - 30 oktober 2011 00:03

  Hejj alla sötizar!! 


Det va ett tag sedan jag skrev men nu gör jag det!<3


fan va kul man kan ha i stan me Sven-Erik, jennifer och Cornelia (en gammal kompis till Jennifer)!   

allt började i går kväll/natt när vi planerade våran dag men så ville inte jag gå ensamm i stan så jag frågade Sven-Erik om han ville hänga med....och tro det eller ej han sa ja!<3

och så har det blivigt höstlov. För typ en timme sedan var jag äntligen klar med att måla, fila och sätta på Jennifers lösnaglar!!! det tog evigheter  . men sen skulle jag också ha det så det tog ytligare 30 minuter...  men nu är jag äntligen klar!!! Tycker att det blev riktigt bra!<3 Köppte en ny bh, ett par örhängen, godis, lösnaglar och ett halsband!!!  och bara så ni vet ser er 



men ska sva nu love you al!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3   








Av Emma Sturesson - 25 oktober 2011 21:28

 Hejj alla sötisar! <3

idag har man varit i skolan, tråkigt som vanligt.

sen var jag me Jennifer och plugga lite, sen spela man fotboll med Patrik kul som vanligt hehe. Gick hem och åt och sen gick man ut igen för att prata lite med Patrik. Sorry för att jag gjorde så att du tappa din cola !<3

Så vad ska man göra imon då...?<3 skriv ett förslag!!!!


hejj då alla sötizar!<3

 
Av Emma Sturesson - 23 oktober 2011 15:17

- NEW BLOGG -


Hejj alla söta läsare! 

Idag har man varit me Johannavardet.bloggplatsen.se  

och varit nära på att bli överkörd av ett tåg....hmmm bra ....not!

så har gick det till..

vi tog kort på när jag och jennifer gick på tågrelsen.

jennifer skriker aaaaaaaa ett tåg!!!!

vi andra skriker aaaaa spring.


och nu cpar man på facebook med johanna och jennifer!

och johanna äter antagligen slabbig kattmat.....? är detta normalt!?

Emma säger:glass glass hallon glass bätre glass har ingen hattf

Johanna säger:kött kött mera kött bättre kött har ingen köpt..?'

Jennifer säger:Glen är här!<3 








Hej då alla läsare syns i mon!!!!! 



(p.s) skola imon    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards