EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma Sturesson - 31 augusti 2012 22:27

Ni vet alla jag har snackat lite om en kille som heter Victor/Viccan ;) ... Ja eller va fan min kille kan jag lika väl skriva! Jo men ärlgt vi har varit tsm i typ ja va kan de va ... 2 timmar va vet jag ;)) Ne men fan va jag är hungrig ... så jag sprang ner och tog en kyklingsallad ;) med eller litet gott bröd ;) så nu ska jag äta detta ... ensam ... i mörkret ... av min ensamhet :((


Så hej då!!

Av Emma Sturesson - 31 augusti 2012 13:21

Jag vill sluta!!! Jag vill träffa Victor och chill apå livet lite ... och så vill jag hem till mamma som kom hem igår, jag och pappa också ;) Och min lille bror ... och katten ... hunden kanske .... det känns som om jag har glömmt något ..................................................
..... hmmm ..................................................
.......... ja just de mi syrra Sofie ;) 


Men jag pallar inte blogga just nu, men vi hörs senare!! PUSS!!!

Av Emma Sturesson - 31 augusti 2012 10:32

Vi har bara svenska och engelska idag! Fett chill asså! 
Ska träffa Victor sen ;)) Men kan inte träffa han så länge för jag ska ju hem idag så mormor vill att jag ska vara hemma vid 4 :(( Men nu sitter jag på en Sv lektion och skriver något Ö.ö Och hur hårt jag jobbar ;)


 

Hahahaha kompisarna är bäst ;)<3
 

Av Emma Sturesson - 30 augusti 2012 10:02

Jag ska få mina smikborstar om typ fem minuter!!! Jag ör AS taggad ... asså jag skriver de ganska ofta tycker jag ... ni vet AS tagad och AS eller taggad x) Jag vet inte vf men det bara blir så X) Men jag är ändå sjukt taggad över att få dom :D <3

Av Emma Sturesson - 29 augusti 2012 13:16

Kolla va sociala alla är ;)

  

Jag vet inte vem den första är men Sen så e de ialla fall Robbie och Cissi <3

Av Emma Sturesson - 28 augusti 2012 20:34

Det är jätte många som tror att man måste blogga varje dag när man har en blogg ... men asså va fan jag bloggar när jag har tid och känner för det! Inte för att jag måste x) Asså det känns som om jag redan har skrivig om detta Ö.ö .. men va fan det skadar inte att skriva det en gång till! Jag har så sjukt tråkigt!! jag kommer att dö!!

Nej men va negativ jag e .. fy det får jag sluta me!! Men ska duscha nu så får sluta att skriva ... så vi hörs la puss på er !!<3

Av Emma Sturesson - 28 augusti 2012 18:47

Alla ni som ska börja gymnasiet nästa år ... ja ni kanske kan räkna ut vad som ska hända x)

Men jag pallar inte snacka om de nu ... Jag, Sandra och Robbie ska tågluffa!! Någon som vill hacka på ;)?! Asså fan vad jag  älskar dom asså! Så jävla sköna e dom ;) Så nu sitter vi ... eller ja dom och cepar som fan x) Jag lovade ju att jag skulle börja blogga på alvar ... men det finns ett problem ... jag har inget intertet här hos min mormor ... har bara morfars dator så det blir inte så mycket bloggande. Men ska försöka att skärpa mig!!! Men ska fika nu så ... men loggar nog sen ... igen ;)<3

Av Emma Sturesson - 25 augusti 2012 19:33

Det är fucking lördag! Träffade Agnes en liten stund på stan och sen när jag skulle hem så mötte jag Jennifer så vi drog till Campino för att Jennifer va hungrig.

Och detta hände!

Känslan man får när man sitter inne på Campino me Jennifer och så kommer det in 3 killar ... eller män kanske är ett bättre ord. Dom skulle ta ett kort på en pizzabagare och en pizza så när dom var klara så gick dom. det gick typ bara 10 minuter så kom det in tre nya killar som skulle göra samma sak, när dom var klara så kom en av dom fram till oss. Och frågan vi fick va liksom ja ... men aldrig får Ö.ö

- Hej kan jag få fråga en sak?

-Jag: ja visst?!

Asså jag trodde att han skulle fråga något normalt men nej!

- Vi håller på men några uppdrag och ett av va att vi ska ta kort på två tjej som pussas. Kan ni vara snälla att ställa upp på de?!

-En annan: Snälla vi kan köpa vad ni vill här inne!

Jennifer&Jag: Ja visst ...

Efter många skratt så fick dom tatt ett kort.

-Så vad vill ni ha?!

-Vi: nej det är lugnt!


Asså det gjorde mig dag x,D!!!!!!!<3

Jag tror att det inte finns någon som har varit med om de ;)

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards