EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Sturesson - 22 juli 2012 13:20

I dag har jag mycket att göra   Städa rummet, tvätta och massa sådant :P

Jag har böjat träna igen (Y) me Johanna eller träna och träna vi e ute och springer och sådant (Y)+ att vi inte får äta någon form av godis ... det tar DÖD på mig, men popcorn får la duga :P Och ja jag har bytt namn på bloggen! 


Okey men nu får jag la te en paus och äta något gott :D Men jag ska börja blogga på alvar nu när skolan börjar! Oj jag kanske inte har sagt det ... jag kom in på plusgymnasiet men kommer inte att avslöja vilken linje innan jag har börjat ;) men får dra och äta nu puss hej <3


Av Emma Sturesson - 9 juli 2012 22:09

Va me Hannah i går (Y) 

Vi tog lite kort, och jag har bara redigerat 2 men kan lägga ut de som ser bra ut ändå!


             

Bild num 3 e lite fail men men ;)

Det va de bilderna ... kommer fler när de e klara ;)

Men kolla ... fick en dejt me kudden (Y) så vi hörs snart pusspuss<3

Av Emma Sturesson - 3 juli 2012 20:36

I dag har jag städat rummet, ränsat och hållt på  

JAG DE FOREVER ALONE   Johanna e i danmark (av alla länder) och Jennifer jobbar från 7-4 så får sitta hemma och göra ingeting tills på tosdag. Kommer att DÖ av ensamhet!


Men Johanna och jag ska till gekås och shoppa nagellack! Eller vi ska bara köpa saker till naglarna! Det kommer att bli avesome!!! En hel dag på gekås me Hannah, kommer att bli askul!


Snackar me Jennifer nu ... fråga inte (löve u Jennifer)  


Målade naglarna igen ... det blev nice! 

       

Ja vet ja vet ... inga bra bilder men man kan inte ta bättre än så här me denna datorn!  

JAG KOM IN PÅ MITT GYNMASIEVAL, iiiiiii va kul det ska bli!!!!!!!!!!!!! Styleist nästa då asså ... tagga!!!! (stavning)

Men de va allt för detta inlägg, men vi hörs snart igen (tror jag) men PussPuss på er!!!<3

Av Emma Sturesson - 2 juli 2012 13:15

Hejj alla  


Ska städa köket och mitt rum i dag    Asså jag vet inte när jag senats städade mitt rum men en sak vet jag ... det ser ut som fan   

Jag vet att jag inte har upptaterat/uppdaterar min blogg så mycket men jag har ju ingen dator. Men jag sitter vid mammas så ofta jag kan   

Jag gjorde mina naglar i går ... det blev lite konstigt men smyckena jag använde SUGER FUCKING KUK!!!!! Men jaja bilderna kommer nu!


 

Som sagt det ser ut som fan men det får funka denna gången!

jag har gjort samma sak på andra hansen men det får ni ej se ... för ja, det ser inte bra ut!

Men jag får la återvänta till att städa köket men ska försöka att bli bärrte att uppdatera bloggen!!!

PussPuss på er alla!!<3<3<3

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards