EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under april 2012

Av Emma Sturesson - 26 april 2012 21:16

Som jag lovade så har jag gjort mina naglar  


Tumme: ett sådant där kinesiskt träd (suddig blid jag vet   ) 

Pekfinger: Det står för kvinna på kinesiska (Y)

Långfinger: Det är bara ett vanligt kvinotecken 

Ringfinger: Ska föreställa en fjäder (Y)

Lillfinger: en cirkel med några konstiga sträck Ö.ö


   

Men det va det ;)) 

Nu ska jag gå ner och äta en frukt eller något ;)) gooddd nattt!!!! ZZzzZZZZzzzz PussPuss   

Av Emma Sturesson - 25 april 2012 21:29

Hejj alla läsare!jag vet jag vet, har inte lagt upp några bilder eller videos på när jag målar naglarna...men det har bara varit så mkt nu den senaste tiden =P men jag LOVAR att göra det i mon om jag hinner ;)))<3

Av Emma Sturesson - 23 april 2012 10:47

Då sitter man i skolna och drygar och väntar på att man ska sluta   

Lyssnar på dålig musik och skriver på Eng sak   Och så ska man vara ledig hela dagen i mon me gott....typ    

Ni kan få veta i mon ://

Men nu ska jag äta ... men kommer sen


PussPuss!!<3 

Av Emma Sturesson - 22 april 2012 19:14

TjaTja

Då sitter man och pratar med Johanna på skype!!

Och lysnar på musik   

Skola i mon då   åååå ja kul....not -__-

I dag har jag tärnat/sprungit men Johanna

Men nu kan jag inte blogga mer....ska ut med hunden!! -__-

 PussPuss på er ses snart   

Av Emma Sturesson - 22 april 2012 16:32

       

NY!!!

Min lillfinger nagel gick av igår     

Av Emma Sturesson - 20 april 2012 20:32

Av Emma Sturesson - 20 april 2012 19:27

Nu ska jag förvandla dom här tråkiga naglarna  

Till dom här coola naglarna 

Man ser dock inte så bra men det kommer att bli bättre ;))   

Av Emma Sturesson - 20 april 2012 17:23

Hejj alla!


Ska börja med en ny blogg! det finns ju många med smink och naglar....men dom som inehåller naglar asså det finns inte att köpa någonstans  . Så nu ska jag lära er hur man kan få snygga naglar utan dyra extra saker  

Så jag få hoppas att ni kommer att gilla den!! ;)) 


Fast jag kommer inte bara lägga ut massa nagel bilder kommer att visa och berätta hur man gör och sådant ;)<3

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards