EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under februari 2012

Av Emma Sturesson - 29 februari 2012 15:00

 Jag har ett behov av att redigera bilder på picnik.com  


och här kommer några bilder som jag har redigerat 



Detta är Remi<3

 

Detta är Johanna<3

 

Detta är jag<3

 

Detta är också jag<3

 

Och detta är jag igen :3

    

 
Av Emma Sturesson - 29 februari 2012 09:57

Tja tja alla söta  


Igår så va jag och Johanna i stan för att "leka" men Remi...vi väntade och väntade men han kom aldrig 


Men när vi satt vid willys och väntade på honom (johanna satt på något galler) så kom en gobbe och sa
Gubben: vänta jag har något i min påse här...

Johanna: Okej...?!??!?!

Gubben: men jag haitta den inte men jag har en kasler någon stans i min påse...och så kommer din rumpa att se ut efter du har suttit där!

Johanna & Jag: hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....vänt
a andas hahahahahahahahahahahahaha när gubben hade gått     

Jag: hahaha jag trodde att han skulle ge dig någonting!!

Johanna: hahaha fyllo...???


efter en stund så hoppade jag med upp och satte mig på gallret...

Jag: nu kommer jag med att få en kasler rumpa  

Johanna: hahaha stekt eller grillad ??!

Jag: kokt ofc   !!


Vi skrattade till vi typ dog och fan den gubben räddade min dag 


Och nu sittan man i skolan utan några lärare och rektorn säger att vi måste stanna kvar till 3    

Så fml just nu...     



Av Emma Sturesson - 27 februari 2012 09:58

Hejj alla söta och underbara!!!!!!<3


Det va jätte längesedan jag blogga nu men...!!

Förra veckan så va det lov  och nu äe man i skolan och drygar... 

Rast...ja tack :3

och i mon bär det av till stan med Johanna för att träffa Remi boy...!!<3

Fast först måste jag till gallerian och köpa lite saker :3


På om´nsdag ska jag antagligen stanna kvar i skolan för att jag Sandra och Sandra ska vara med på någon konser för 3-5   jag fattar inte ens varför jag är med på det    

Men min vecka kommer nog att bli ganska lung...fast på fredag så ska man få besök va Johanna OCH Remi...vi ska ha en liten filmkväll    Men dom fick inte sova över   för mamma kom på att jag fortfarande hade utegångsförbud   FML som jag brukar säga...men aaja sådant är livet......ibland ;)) men nu ska jag dra hoppas att jag kommer ihåg att skiva imon :3


Pusspusspuss alla      

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards