EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under mars 2012

Av Emma Sturesson - 18 mars 2012 07:42

Sorry för det där...men jag kommer med en ny uppdatering senare ;)))


Luve you all!!<3

Av Emma Sturesson - 18 mars 2012 07:36

Hejj alla fuckers!!


Då sitter man i en buss på väg upp till stöten med klassen!! 

8 tillar i en buss....det kommer att kännas i benen  agnes sitter brevid :3 

Hahaha rosa hår 

vaknade av att katten åt på kin blomma...igen       

Av Emma Sturesson - 3 mars 2012 17:33

Jag och min syrra stack till ica och köpte lite gidis  och energidricka....INGEN SKA SOVA   

och nu städar man övervåningen   FML!!! 

Av Emma Sturesson - 3 mars 2012 12:43

Hejj läsare  


Idag kommer det bli ett kort inlägg...man som typ alla vet så har jag utegångsförbud idag och imon 

vilket betyder att jag inte kan sitta vid internett men  det gör jag ändå  

jag har äntligen bestält min mobil och den kommer på tisag/onsdag :3 så jag är grymmt taggad för det  

och i dag ska vi städa hela huset   och JAG måste ut med hunden nu så ses alla fina och söta puss puss        

Av Emma Sturesson - 3 mars 2012 12:43

Hejj läsare  


Idag kommer det bli ett kort inlägg...man som typ alla vet så har jag utegångsförbud idag och imon 

vilket betyder att jag inte kan sitta vid internett men  det gör jag ändå  

jag har äntligen bestält min mobil och den kommer på tisag/onsdag :3 så jag är grymmt taggad för det  

och i dag ska vi städa hela huset   och JAG måste ut med hunden nu så ses alla fina och söta puss puss        

Av Emma Sturesson - 2 mars 2012 22:20

asså jag fattar inte hur fan du kunde göra så mot mig jag fattar inte..      

Av Emma Sturesson - 2 mars 2012 19:50

Hejj alla läsare  


Idag skulle jag jue varit med Remi...men han kunder inte ta sig hit för att hans buss kort va sperrat och han hade inte några pengar flr att hans pappa inte kunde åka och ta ut pengar och han skulle i väg i dag  


Och i mon och på söndag har jag utenångsförbud .__. (ljög för mamma) så jag har inte någonting att göra på hela helgen 

Fast i mon har pappa lovat att jag ska få köra moppe (har ej tagigt något körkort) och im inte det blir av så kommer jag att lacka ur!!!!!!

Fast nu sitter jag med en näsrämsa över näsan för att få bort finna och sådant  

sen ska jag nog städa lite...eller kanske inte (pallar inte)

Så det är FML just denna helg men ses kanske imon!!

puss på er alla    

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards