EmmaLarsdotterSturesson

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Boxning med Johanna!!

Av Emma Sturesson - 29 november 2012 21:52

Idag trodde jag att jag skulle ta det ganska lugnt .... men så drar Johanna med mig på boxning.! Fett kul ni borde testa :) 

Men nu e jag hemma och har inte dött ... än ...


Idag så hade vi Kina för första gången :) De va kul att få träffa sin lärare i styling :) 

Vi har börjat med ett nytt project nu. Så vi ska ha en modell och sminka, välja kläder och styla hår :) 

Och min modell är _______. Kommer jag inte att säga för jag kommer att lägga upp bilderna sen när jag är klar ;)



Jag har även fått och hämtat mina glasögon (bild kommer i mon) Ser ut som en liten men väldigt söt nörd :3


Asså vem är idioten som vill polisen något ... polisen har fan kört runt i Veddige i snart 3 timmar och letat efter någon 

-__- Asså palla hamna i bråk med polisen, det är typ som den kille jag såg en gång. 

Killen: Kan inte ni sätta handfängslen på mig, och trycka upp mig mot bilen så att mina kompisar kan ta ett kort.

(han va ganska berusad)

Polisen: Nej det kan vi inte -__-

Killen stod och tjatade på men polisen gav sig inte

Tillslut så blev han så arg att han sperkade till en av poliserna på smalbetet. Jaa ... han blev anmäld för Våld mot tjänsterman x)) 

Asså seriöst, tror aldtig att jag har skrattat så mycket när de drog in honom i polisbilen x)) Det måste la finnas sådana människor också ....


I morgon så taggar vi tjejkväll med Fanta (Sandra) ÅÅÅÅ detta kommer att bli sååååå kul ;)

Men så kommer det en fråga till ... vad ska jag göra på lördag Ö.ö

Ne jag tänker ta det lungt, chilla på livet ni vet ;)


JAG MÅSTE TRÄFFA AGNES SNART ASSÅ!!!

De va för längesedan :(((

Vi kanske kan träffas över en pizza och en "sitta uppe hela natten och skratta kväll" (Y)!!

Ja det får vi ta och göra!! Hörde du de Agnes!!!! 


Men nu ska jag ta och läsa lite, vi syns och hörs puss


// Emmiz :*


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Sturesson - 19 december 2012 10:28

Asså tänk att det bara e 4 dagar kvar till julafton :O  OMG va tiden går fort :)    ...

Av Emma Sturesson - 15 december 2012 18:44


Sitter och har ett mycket ramdom santal med Remi, JumJum och Rasmus. Hahaha fan va cp ni e!!!   Ne men jag redigerade en till bild på Johanna innan | | | V   De va den de! DU är unik! Låt ingen ta det ifån dig!     Och så har...

Av Emma Sturesson - 13 december 2012 16:35

Idag hade jag praktiskt prov :S Tack Johanna för att du stelde upp LÖVE YOU!!!!!         Dessa är redigerade, och jag har bara gjort dem mörkare för att jag tycker att de va fina utan massa redigering.  Så tack SÅÅ sjukt mycket för att du...

Av Emma Sturesson - 11 december 2012 17:10

Idag så va Johanna me mig i skolan :3 fett nice ;) Så hon sov hos mig i natt :3 Och de ska hon göra i mon me ;)Hon ska med mig på Torsdag me, och de då jag har mitt prov :S OMG hur ska detta gå xP Ne men nu får vi vara lite positiva (Y) Nu har jag ...

Av Emma Sturesson - 10 december 2012 18:05

Då sitter jag i mitt kök och väntar på att Johanna ska komma ... och sova här :3 Vardagslyx :3  OMG måste upp och städa i årdning lite :s FUUUUU bloggar mer i kväll puss på er alla <3 ...

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards