EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under juni 2012

Av Emma Sturesson - 26 juni 2012 19:29

FÖRLÅT!!!!!! 


Jag vet ... suger på att updatera bloggen men jag har ingen dator kommer inte att få det för en jag börjar skolan igen   

Men ni få överleva!


Jag har inte målat naglarna på länge nu ... eller målade de igår ... och det fick bli något lätt och snbbt med andra ord fransmanekyr   


Va me Jennifer i stan i dag SJUKT SKÖNT VÄDER!! Det har inte varit en ända fin solig dag på hela sommarlovet, men i dag va det AWESOME!!! Håller   för fint väder i mon me!!! Men ska ut me hunden nu men vi hörs när vi hörs PussPuss på er!!!!  o  

Av Emma Sturesson - 15 juni 2012 21:05

Jag palla inte redigera bliderna men dom e fina ändå ;)


             

Av Emma Sturesson - 15 juni 2012 20:48

SOMMAR LOV!!!!!!!
hahaha slutade 9:an i går men pallade och han inte blogga då   

Och nej jag är inte backfull men är fittigt trött 

Va me Johanna i dag och fixade naglarna och så här blev det!

Tog bara på tummen för att den blev bäst!  

Jag har ju ingen data fortfarande så får ha mammas och den suger kan inte ha spotify på den eller det funkar inte  JAG KOMMER´ATT DÖ SNART OM JAG INTE FÅR HA MIN MUSIK!!! 

Livet suger och jag pallar inte!!!!!!

Har inget att göra och ingen att vara med (forever alone  )

Men bloggar mer sen och lägger ut mer blider så PussPuss så hörs vi!!!!<3  

Av Emma Sturesson - 10 juni 2012 20:31

 

Detta är väldigt lätt att göra faktiskt, men tänk på att vänta tills det vita torkar ordäntligt innan ni börjar att måla på de andra färerna ;))


PussPuss nu ska jag duscha vi hörs!!!  

Av Emma Sturesson - 10 juni 2012 13:48

Hejj bloggen:)Jag har ingen dator så får blogga via mobilen, men jag kan inte lägga ut några bilder och jag dom har gjort så gina naglar:(.Men jag kommer nog på något :3Men tills dess så får ni nöja er med att jag skiver så ta hand om er så hörs vi snart PussPuss på er alla Löve u!!!!!!!! :*<3

Av Emma Sturesson - 6 juni 2012 11:30

Hejj alla underbara  

Chillar på Johannas altan forever alone =/ (hon målar någons naglar)

Men det går ingen nörd på mig inte nördar CSI: Miami istället  

Asså jag är som besatt av ALLA CSI och Supernatrigal asså om jag inte kan kolla på det i sommar så kommer jag arr få SPADER!!!!!

Johanna och jag började att kolla i går men vi han att somna innan vi va klara (med ett avsnitt då).

 Ne va fan nu vll jag kolla klart på CSI avsnittet !!!!!

Så vi hörs (sorry att det inte blev nårga bilder (Johanna pala inte (och inte jag heller) ) ) !

Men PussPuss på er alla LOVE U!!!!<3

Av Emma Sturesson - 5 juni 2012 18:33

Hejj alla läsare 


Ska spendera min natt hos Johanna ... fett kul asså  

Kommer nog ett inlägg men en massa sköna bilder ;)

Så vi hörs sen rå

PussPuss på er     

Av Emma Sturesson - 5 juni 2012 18:20

Det här inlägget är för dig</3


Jag vill att du ska veta hur ledsen jag är ... jag vet inte hur jag ska göra för att övertyga dig?! 

Det finns folk som säger att du inte är värld min tid ... men dom vet inte vad du betyder för mig  

Och den personen du har sett är verkligen jag.

Om du vill att jag ska säga detta till dig face2face så bara säg till. Jag orkar inte bråka med en av de bästa kompisar jag någonsin har haft  

Du hjälpte mig när jag behövde det, du va ärlig!

Jag HATAR när människor är sura på mig ... det är som att få ett knytnävslag rakt i magen. Så snälla Remi förlåt !!

I whis your bets // Emma     

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards