EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under november 2012

Av Emma Sturesson - 29 november 2012 21:52

Idag trodde jag att jag skulle ta det ganska lugnt .... men så drar Johanna med mig på boxning.! Fett kul ni borde testa :) 

Men nu e jag hemma och har inte dött ... än ...


Idag så hade vi Kina för första gången :) De va kul att få träffa sin lärare i styling :) 

Vi har börjat med ett nytt project nu. Så vi ska ha en modell och sminka, välja kläder och styla hår :) 

Och min modell är _______. Kommer jag inte att säga för jag kommer att lägga upp bilderna sen när jag är klar ;)



Jag har även fått och hämtat mina glasögon (bild kommer i mon) Ser ut som en liten men väldigt söt nörd :3


Asså vem är idioten som vill polisen något ... polisen har fan kört runt i Veddige i snart 3 timmar och letat efter någon 

-__- Asså palla hamna i bråk med polisen, det är typ som den kille jag såg en gång. 

Killen: Kan inte ni sätta handfängslen på mig, och trycka upp mig mot bilen så att mina kompisar kan ta ett kort.

(han va ganska berusad)

Polisen: Nej det kan vi inte -__-

Killen stod och tjatade på men polisen gav sig inte

Tillslut så blev han så arg att han sperkade till en av poliserna på smalbetet. Jaa ... han blev anmäld för Våld mot tjänsterman x)) 

Asså seriöst, tror aldtig att jag har skrattat så mycket när de drog in honom i polisbilen x)) Det måste la finnas sådana människor också ....


I morgon så taggar vi tjejkväll med Fanta (Sandra) ÅÅÅÅ detta kommer att bli sååååå kul ;)

Men så kommer det en fråga till ... vad ska jag göra på lördag Ö.ö

Ne jag tänker ta det lungt, chilla på livet ni vet ;)


JAG MÅSTE TRÄFFA AGNES SNART ASSÅ!!!

De va för längesedan :(((

Vi kanske kan träffas över en pizza och en "sitta uppe hela natten och skratta kväll" (Y)!!

Ja det får vi ta och göra!! Hörde du de Agnes!!!! 


Men nu ska jag ta och läsa lite, vi syns och hörs puss


// Emmiz :*


Av Emma Sturesson - 28 november 2012 17:55

   

Av Emma Sturesson - 28 november 2012 16:55

Så nu har jag gjort några redigeringar på min bloggs utseende :))

Ska bli mer, och ska få hjälp av Agnes, BTW kola in henes blogg ;) 

http://da-punk.bloggplatsen.se/

De är min "normala" kompis och jag ÄLSKAR HENNE!!! <3

Fuck yeh för livet asså (Y)

Av Emma Sturesson - 28 november 2012 15:45

I dag har det varit 9:ornas dag .... skäms över er asså ... de va kan knappt någon där!!
Men jag hade saker att göra ändå, jag övade på en frisyr som vi skulle göra. En rosett som ex :)
Jag har en i mitt eget hår också, det är lättare än vad man kan tro :)

Men annars sa har jag haft en bra dag, men nu ska jag göra en nu header sa vi höst sen när den är klar puss på er ;))
// Emmiz ;))

Av Emma Sturesson - 27 november 2012 16:24

Känner mig en smula onormal :3 

Asså jag längtar som fan till söndag ... vill ni veta varför vill ni veta varför :3 Jo för då ska jag spela bedminton. 


Har inte haft en bra dag alls :( Hatar mens värk   

det har inte varit en bra da idag asså ... ska upp och göra en sak med mitt hår sen. Kanske ska ha det imon :3



Det är 9:ornas dag i morgon! Och jag ska stå vid håret ;)



Min nagel gick precis av :( FUUUU den som va så fin :( 

fast mina naglar växer ganska fort så det är lugnt :) 

Men det är ändå tråligt :/


Då taggar vi donken i mon då asså (med Sandra) Vi tar en buss ner efter skolan åker ner och sen tar en buss hem. Det är så chill när bussen man tar hem, precis går utanför :3 <3

Men då taggar vi de då ;)

När man åker gratis så får man passa på att åka ... buss ... Ö.ö



Ne nu ska jag gå och ta en värktablett .... vi hörs!!


Av Emma Sturesson - 24 november 2012 16:52

Då smäller det snart!!! Bio med Sandra och Johanna ... kommer vi att gråta ... JA kommer vi hata twilight sen ... Antagligen

Av Emma Sturesson - 23 november 2012 08:14

Idag så ska vi upp till Göteborg med skolan och kolla på opera .... eller vi ska inte kolla på föreställning utan vi ska vara bakom kulisserna och kolla på hur dom sminkar och sådant.

En av mina lärare fram till och sa att hon hade drömt om mig ... är det ens lagligt :S hahahahaha x)

Efter Göteborg så ska jag till Sandra :D tagga, men nu ska jag dra puss på er :))

Av Emma Sturesson - 21 november 2012 13:21

Ska till Sandra E på fredag och bio med Johanna OCH Sandra på lördag, asså min helg kan nog inte bli bättre :3 

ska ju til Gbg med skolan på fredagen me!! 



Den 4 december så ska jag ha med en modell till skolan för att sminka .... så är det någon som vill vara på ... moahahahaha har redan en :3 

Så fuck you all :'D


Ne men om hon inte kan så får jag hitta någon annan :( <3 Men jag kommer att kidnappa henne om hon inte kan :3



Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards