EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Emma Sturesson - 31 oktober 2012 20:08

Jag vill inte ha så här tråkiga dagar :O :( 

Jag vill ha någon att vara me .. inte sitta hemma och gråta ... jag vill vara med dig!!!!!

kan inte ens kolla på film på min dator ... har INGEN att ringa som bor I Veddige!

Klagar på allt och alla när jag har tråkigt. 

Asså ne jag pallar inte blogga i dag! För deppig   

Av Emma Sturesson - 30 oktober 2012 15:38

Ränsar som fan nu så att allt e klart till jag ska göra om mitt rum ... nästa år ... men det är ju bra att ha det klart så slipper man det sen ... och kolla vad jag har hittat ;)


       

Och jag e ju bara bäst på den sista bilden ;)

Av Emma Sturesson - 28 oktober 2012 22:42

             

Av Emma Sturesson - 28 oktober 2012 12:01

Då ska man till stan på lill kussen som fller år ;)
Inte bloggar på några dagar ... vet inte varför Ö.ö


Kommer att lägg aut bilder på hur jag ska se ut! <3      

Och så kommer jag att se ut ;) 

Så nu vet ni de :P Puss på er!<3


Av Emma Sturesson - 26 oktober 2012 16:23

Jaha då tänker jag fortsätta njuta av min lediga dag :3 Hör ordet LEDIG!!! 

Älskar mig skola :') <3

Och så nu har jag hämtat min bror på fritids! 

Så nu ska jag bara städa på mitt rum .. igen och dammsuga! Men det e inte så farligt ... JAG SKA GÖRA OM MIT RUM!!!!!!!!! Kommer inte bli fören efter jul .. men ändå :D taggad ändå :3 



Av Emma Sturesson - 25 oktober 2012 15:06

Jag e ledig i mon bara för att jag är BÄST!!! Hahaha en min lärare ska inte vara där och skolan fixade ingen vikarie! Så vi e lediga i mon fett chill asså!


Fast alla kommer typ att Dra stället på lovet så har typ ingen att vara med eller inget att göra :( 

Kommer sitta på mitt rum ... gråta ... gråta ... och så kan jag ta och fråta me (Y)

fuck allt!!!!

Av Emma Sturesson - 25 oktober 2012 10:23

Hejj alla vet ni vad jag tycker??? Att alla ska komma till plusgymnasiet i Varberg i dag på öppethus kl 17-19 så kom hit och besök min skola idag ;)) och bara för att förtydliga det är i dag det är så kom hit bara :))))))

Av Emma Sturesson - 24 oktober 2012 19:22



Jag hatar mitt liv .... kommer att dö oälskad :(((((

Jag vill inte ha lov :(((( Hatar de :@ kommer fan att vara ensam 90% av lovet -__-

hur kul e de då?? 


Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards