EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under november 2011

Av Emma Sturesson - 28 november 2011 20:24

Hejj alla Emma här igen!!<3


Då har man varit och skutit och fick 196/200 poeng!!<3 

Och jag vet inte vad jag ska göra i mon....ge mig förslag!!<3

men nu har jag inget mer attt skriva så hejdå och zez!<3

Av Emma Sturesson - 28 november 2011 12:02

Hejj alla söta!!<3


Jag har tänka på en sak....jag säger jag svär ganska orfta!!...Och jag vet inte varför!?

Och i går sa jag att jag skulle gå och lägga mig tidigt men så blev det inte låg och läste till halv12 och somna på 2minuter...hur lyckas man....?!<3 Och så ska jag kanske skuta idag!!<3 Remi vill att jag sak skriva 40namn på hans mage....? varför vet jag inte!<3 Men jag vet inte om jag ska göra det eller jag vet inte...?!!!<3

Och nu sitter man i klassrummet och läser!! 

FUCK BOKEN TOG SLUT!!!!!!!!



Men ska dra ses och puss alla!!<3 

Av Emma Sturesson - 27 november 2011 19:53

hejj alla underbara!<3


Ifredags åkte man till gekås med Jennifer. Och man köpte lite för mycket... 

Och sen på lördagen skulla man stå på torget med Jennifer, Anges och Therese....det gick bra.....nja...!

Sen så kom mormor och morfar och hämta mig för vi skulle på kalas till min gudfar! Och så klart glömde pappa mina strumpbyxor.... så fick gå i jeans hela dan!<3 Tck för den farsan!<3 I dag har jag inte gjort något vettigt alls 

men man sak vel snart sova så ses och puss på alla söta!!!<3  

Av Emma Sturesson - 22 november 2011 22:06

Hejj alla!<3


Asså jag är så jävka trött på alla som klagar om att dom är tjocka men dom är fan smalare än mig och jag är smal...så till alla er som klagar på allt och alla that´s life bitch    !!!!!

Asså är bara så sjukt trött på det!!  

Men nu sa pappa att jag ska stäga ner datan!!!<3

så ses i mon!!<3 


(p.s) fick 190/200 på skytet  

Av Emma Sturesson - 22 november 2011 17:13

Idag har man tråkat.... 

Skolan var son vanligt tråkigt och lite mer tråk åå just det TRÅK!!!!!

Och igår var man på skytte fick bara 181/200 inte bra...  Så i dag ska jag få 200/200 önska mig lycka till!<3

Men det kommer inte att gå!!

Men min dag har vell varit bra annars!

Och i mon får jag laga mat....fan skulle varit tyst om det!! 

Men nu ska man snart äta och sen på skytte så önska mig lycka till och komentera järna!!   

Av Emma Sturesson - 21 november 2011 11:55

Hejj alla läsare!<3 


Då va man i skolan dårå! Kul tror ni.....så fel!!

Fast den senaste lektionen var chill för killarna skulle baka med våran kurator Ellen så det va bara vi tjejer. Och jag menar bara tjejer, våran lärare include. Så vi prayade om sprit, alkohol överhuvud taget. Men detta snacket kommer att fortsätta närta lektion också fast då ska vi nog prata om sex.....?



Men nu börjar vi ses och hej!<3   

Av Emma Sturesson - 20 november 2011 21:15

Hejj alla underbara!!!<3



Igår va man med dom bästa Johanna och Jennifer!!<3

Vi cepa....inte . FAN det som är så kul!<3

Men det händer inte mycket i går som jag säga men Jennifer och jag skulle i väg till Rasmus i våran klass och binda julkärvar. Det blev fan typ 400 stycken!!!! och jag är så jävla trött så det finns inte så jag får vel gå och lägga mig!


Ses snart love you alllllllll     

Av Emma Sturesson - 20 november 2011 14:50

Hejj alla underbara!!  



Hahaha i Fredags var man på bio med Jennifer, Svenne och Nana!!!!
Aldrig mer gå på bio med Nana...han satt och skratta hela filen likson Svenne... 
Men innana filmen börja så träffa vi Sandra och Sandra....så vi stog och pata en stund men efter en stund kom Remi en cool kille från Italien som kände Sadra och Sandra. Men sen så skulle dom gå och d börja filmen. och sen när vi väntade på bussen så hade inte Jennifer något liv så hon filma när vi satt och vänta!  Och det är sådana folk man kallar nolier!!! Så klart så skulle Nana och kissa och vad gjorde Jennifer inte då utan och filma det men man ser inte det...och det är tur!  Men så messa någon Nana och sa att det gick ett tåg så då sa vi att vi skulle ta det istället. Och då kom Remi springande och sa att han kände att Nana var där....så vi alla börja gå mot stationen och jag hade Svennes keps och så klart skulle Remi ta den. Och sen brota han ner mig på marken...

Men han hängde med in i tåget och där "våldtog" han mig  men så han han inte hoppa av innan tåget gick. Och så klart hade han inga pengar men när han och Nana hade "diskuterat" med konduktören så orkade han inte mer så han gick så vi slabb att betala  Så Remi hängde med till Veddige och då vile han ju såklart sova hos mig....och jag bara nej men han ville försöka få mina föreldrar att ge sig men tilslut fick jag ringt Sandra.L så att hon ficl leta upp buss tider. Så vi gick runt i Veddige en stund och chilla!   Och sen när han skulle gå så fick jag en kram men han vägra släppa mig men när han äntligen gjorde det så skulle han gå men då kom han tillbaka och sa
Remi: Emma vänd huvet åt vänster!

Jag:okej

och då fick man en puss på kinden!<3

Jag så mycket mer att berätta om i dag och i går men det kommer sen!<3




LOVE YOU ALLLLLLLLLLLLLL!!!  

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards