EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under maj 2012

Av Emma Sturesson - 29 maj 2012 10:10

Sho alla :D

Idag har jag sovmorgon 

Och är fortfarande inte klar med alla läxor jag MÅSTE göra-__-

Men nu komer det lite bilder på naglar som jag gjorde i går!

     

Så där och nej jag har inte målat mönstret. (nagel smycken)  

Av Emma Sturesson - 28 maj 2012 21:04

Hahahaha jag är ju hopplös x) kom precis på att jag har ÄNNU MER läxor att göra (fuuuccckkkk livet) -__-

Av Emma Sturesson - 28 maj 2012 20:02

Detta är min nya favorit frisyr  

Den e awesome   

Av Emma Sturesson - 28 maj 2012 17:58

Sho alla då sitter man på altanen och pluggar med Jennifer 

Andra världeskriget ... suger -__-

Ne nu får man fortsätta att plugga så ses och hörs :)<3 

Av Emma Sturesson - 28 maj 2012 09:49

JAG HAR INTE NÅGOT NAGELLACK PÅ MIG!!!! 


Asså jag känner mig så naken utan de   


Om 17 dagar så slutar jag skolan och 9:an   Fan va göt men ändå ... jag kommer att sakna denna sklan (kommer att gråta sönder på avslutningen). 

Jag tror inte att jag har mer tipsför tillfället, men när jag kommer på fler så skriver jag dem på en gång. Eller jo ... om ni använder ett genomskinligt nagelack från Depend som ska göra dina naglar starkare ... använd INTE de. Det göta dina naglar skörare (dom går sönder lätt).


Men nu börjar jag lektionen så , pussar och kramar på er så hörs vi snart :*<3  

Av Emma Sturesson - 26 maj 2012 19:11

Hejj alla söta  


Då är man hos Agnes, badat, cepat och ätit.

Va i stan me Johanna och Agnes i dag ... mmmmmmmmmmmmmmm mat !!!!!!!!!!

Så nu ska vi ta och varva ner me en film och ba chilla på livet litegrann!!!


Så chillchill så ses/hörs vi snart :DDD <3 

Av Emma Sturesson - 18 maj 2012 14:52

Hejj alla, nu är man hos man hos Johanna och målar naglarna. 

Hon fick bli ofret  

Men så här blev de (första gången så blev inte så bra)


     

Hoppas att ni tycker om de ;))<3   

Av Emma Sturesson - 17 maj 2012 11:32

Nagelsmycken är rätt så dyrt så sätt det inte på varge nagel ;)

Ta det på varannan eller någogt sådant ;))) 

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards