EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg under december 2011

Av Emma Sturesson - 8 december 2011 13:47

DÅ ÄR MAN ÄNTLIGEN KLAR MED VÄSKAN!!



    

Av Emma Sturesson - 7 december 2011 18:15

Hejj alla underbara det va ett tag sedan nu!<3


Fedags: fuck va dryg orkar inte ens skriva om den

Lördags: Lika dryg söndagen lika så, så vi kan säga att jag hade en dryg hejg...!!! 

Men nog om då och mer om nu 

Idag va jag inte ens i skolan för hade huvudverk. Så stanna hemma!!<3 Har haft en as chill dag med tv och sova 

hur har ni haft det...?? skriv gärna till mig!!<3

Och på fredag sja jag till stan till min mormor och sen ska jag ner till stan och trägga en kompis 

Det bästa är att jag inte behöver åka hem utan slaggar hos mormor!!<3

Och nu vill min "kusin" hasex med mig och va fan är det för fel på honnom....  och det va han..?

Men ska dra nu ses och puss på alla!<3   

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards