EmmaLarsdotterSturesson

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Emma Sturesson - 11 december 2012 17:10

Idag så va Johanna me mig i skolan :3 fett nice ;) Så hon sov hos mig i natt :3 Och de ska hon göra i mon me ;)
Hon ska med mig på Torsdag me, och de då jag har mitt prov :S OMG hur ska detta gå xP

Ne men nu får vi vara lite positiva (Y) Nu har jag ju köpt riktiga skumgummi saker man aplicerar fetbasen me ;)

Men så hela dagen har gått åt att sminka Johanna ;) De har gått fett bra, lite kletigt bara :s

De ända neagtiva e att jag måste tvätta alla penslar :(( OMG detta kommer ju att ta fu*ing evigheter :(
Men de är sådant man får ta när man e stylist :P


Johanna färgade mitt hår sart igår (Y) ÄNTLIGEN kan jag ha mitt löshår!!


DE E SNART JUL :OOO Fan vad jag längtar :3 SÅ fett mysssss ÄLSKAR JULEN!!! <3


Jag vill ha en korsett, asså en korsett man kan ha inte en ja ... sådan sak ... Ö.ö


E hungrig ... ne nu ska jag göra maaaaat! Så vi hörs puss på er 

// Emmiz <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


He, jag heter Emma :)
Jag går stylist på Plusgymnasiet i Varberg.
Jag är en tjej som ÄLSKAR smink, kläder och designe :)
Jag gillar även mina kompisar, kläder, skor väskor och även kameran ;)



Facebook: Emma Godisbiten Larsdotter Sturesson
In

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilka filmer/böcker är bäst?
 Harry Potter
 Twilight trilogin
 Guldkompassen
 Memoirs of a geisha (En geishas memoarer)
 Sagan om ringen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards